vBulletin Search Engine Optimization
| |||||||
| Register | FAQ | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| |||
| sw s wrote: > Ciao, scusa se ti scrivo direttamente. except that you didn't, did you? ;-) -- Joost Kremers joostkremers@yahoo.com Selbst in die Unterwelt dringt durch Spalten Licht EN:SiS(9) |
| |||
| Kiki Novak wrote : > Verbotten gefingerpoken ön dar sönören tröten! Jeg har en til vished grænsende fornemmelse af at denne her tråd kan ende i noget forfærdeligt vrøvl. -- Thomas O. This area is designed to become quite warm during normal operation. |
| |||
| Thomas Overgaard wrote: > > Kiki Novak wrote : > >> Verbotten gefingerpoken ön dar sönören tröten! > > Jeg har en til vished grænsende fornemmelse af at denne her tråd kan > ende i noget forfærdeligt vrøvl. Jag håller med föregående! -- # The truth lies in there, # # somewhere in the manual. # |
| |||
| On Monday 27 September 2004 01:27 pm, Thomas Overgaard did deign to grace us with the following: > > Kiki Novak wrote : > >> Verbotten gefingerpoken ön dar sönören tröten! > > Jeg har en til vished grænsende fornemmelse af at denne her tråd kan > ende i noget forfærdeligt vrøvl. > -- Utwhey eethey uckfay arway ooyay eyesgay alkingtay aboutway? Anskthay! Itchray |
| |||
| Rich Grise <null@example.net> wrote in message news:<6L37d.7632$ku4.284@trnddc01>... > On Monday 27 September 2004 01:27 pm, Thomas Overgaard did deign to grace us > with the following: > > > > > Kiki Novak wrote : > > > >> Verbotten gefingerpoken ön dar sönören tröten! > > > > Jeg har en til vished grænsende fornemmelse af at denne her tråd kan > > ende i noget forfærdeligt vrøvl. > > -- > Utwhey eethey uckfay arway ooyay eyesgay alkingtay aboutway? > > Anskthay! > Itchray Dobro je. Od gavrilovica je. |
| ||||
| Rich Grise wrote : > Utwhey eethey uckfay arway ooyay eyesgay alkingtay aboutway? Uustjay boutaay owhay histay hreadtay illway evelopday untoiay ompletecay onsensnay. Uevernay eensay histay odecay eforebay. Siay tiay ewnay? -- Thomas O. This area is designed to become quite warm during normal operation. |